2015. április 27., hétfő

Könyvfesztivál

Április 25-én egy brutális ruhaszakadás és némi fölösleges kóválygás után, délután 3 óra körül végre megérkeztem a XXII. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztiválra. Sajnos csak egy egészen kis szeletét láthattam, tapasztalhattam meg a teljes programnak, ennek ellenére örülök, hogy ott lehettem. :)



A Millenáris D épületében hatalmas tömeg és levegőtlenség fogadott, de ez sem tántoríthatott el attól, hogy bemenjek körülnézni. Első utam a Főnix Könyvműhely standjához vezetett, ahol szerettem volna átvenni a Kalandok és kalandozók című novelláskötetemet, ami elsőre nem sikerült: elfogytak a könyvek. :) Később szerencsére feltöltötték a készletet, így én is megkaphattam a saját példányomat, amit Craz volt olyan kedves és dedikált is nekem. (Én meg az övét, és utána el is határoztam, hogy elvégzek egy "Hogyan dedikáljunk normálisan?" kurzust. :D)




Nem ez volt az egyetlen dedikáció, amit sikerült beszereznem (bár korántsem annyi, mint amennyit szerettem volna). Délután ötkor kezdődött Kae Westa dedikálása, szóval kaptam  tőle egy szuper, szárnyas koronával díszített aláírást, egy könyvjelzőt és még egy kitűzőt is! :) Legnagyobb sajnálatomra a Holdezüst, vérarany továbbra is a "Beszerzendő könyvek" listáján maradt, de Kae mellett legalább az írójával, Laura Arkaniannal is sikerült lefotóztatnom magam, ami a könyvet ugyan nem helyettesíti, de azért valjuk be, mégiscsak több a semminél. :)




Persze, azért két könyvet beszereztem (ez a szám jóval elmarad attól, amennyit szerettem volna, de a pénztárcám sajnos nem töltötte újra magát :D). A Könyvfesztivál egyik nagy előnye, hogy minden kiadó standjánál kedvezményesen lehetett hozzájutni a könyvekhez, ráadásul a belépőjegyet is le lehetett vásárolni. Így végül jóval bolti ár alatt szereztem meg a köteteket. A Fogadj el! és a Halálkúra lett a szombati nap termése, már alig várom, hogy rájuk vessem magam! :)










A nap nem elhanyagolható pillanata volt, amikor Rusvai Mónitól megkaptam Sass Urszula rajzolt mását, ezúton szeretném ismét megköszönni neki! :) 










*

Eme sok izgalom hatására még blogstílust is váltottam, és a fejléc természetesen ismét Petőházi Emese munkáját dícséri. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése