2015. május 17., vasárnap

Nem minden arany, ami Arany

Mit tehet a szegény szerző, ha negatív lektorit kap az írása? Az én receptem szerint először kesereg és sír egy nagyot, majd azonnal nekilát a következő alkotásnak. :)

A Gimnázium az Aranyló Fa Mögött sikerrel vette a IV. Aranymosás pályázat előszűrőjét, de a lektorok előtt már nem szerepelt ilyen jól. Mindez nem lepett meg, ennyi idő távlatából már én is láttam a hibákat (bár korántsem annyit, mint amennyit a lektorok felsoroltak :D). Valóban "negatívnak" tűnik ez a visszautasítás, nagyon mégsem panaszkodom. A II. Aranymosáson szintén tovább jutott az előszűrőn a mesém, a Mindenség Könyve, de a lektorok még csak be sem kérték, tavaly pedig még az előszűrő sem sikerült. Ehhez képest a Fát néhányan hozzászóló a kedvencének nevezte, ami komoly előrelépés az előző évekhez képest. :D

Az élet nem áll meg, és csak rövid ideig siratom az én Aranyló Fámat, meg ami mögötte van. :) Ezért az első dal legyen egy rekviem a Fáért - sok jelenetet találtam ki erre a zenére. A második pedig üdvözölje az új regényt. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése