2016. november 26., szombat

Már nem titkos könyvajánlók :)

Bár ezen a blogon remekül "titkolom", hogy milyen aktívan gyártom a könyvajánlókat, az Objektív a fiókból oldalunkra azért szorgosan töltögetem őket. :) Most itt is megosztom veletek, mely könyvekről írtam le a véleményem. 

A mozikba került a Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei, de a köny első két része alapján nem jött meg hozzá a kíváncsiságom... 

Idén jelent meg a Kalandok és kalandozók antológia második része, kedvenc novelláimról írtam az ajánlóban. 

Nagyon élveztem a Kell egy pszichológus, mondta Isten c. regényt. 

Az Állatok maszkabálját az első magyar furry regényként harangozták be, és egy cseppet sem csalódtam benne. 

A Démon tanár úr c. ifjúsági regény is remek kikapcsolódást nyújtott. 

Szintén nagy kedvencem lett a különleges A látszat mesterei fantasy. 

A jelenlegi listát egy olyan regénnyel kezdtem, ami nem lopta be magát a szívembe, és egy olyannal is fejezem be: a Színtelen színek c. fantasy érdekesnek tűnő alapkonfliktusát elnyomta a számos hiba. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése